• Home
  • Committees
  • Search
    • By communauties & collections
    • By issue date
    • By authors
    • By titles
    • By subjects
    • Advanced search
  • Submit a document
  • Statistics
    • Recents Items
    • All Items
    • Help
      • How to submit a document ?
      • Supported Formats
      • Contact Us
      • français
      • English
    • Français  
      • Français
      • English
    • Login
    Search 
    •   SYNTHÈSE Home
    • Search
    •   SYNTHÈSE Home
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filtres

    Utiliser les filtres pour raffiner vos resultats.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Options de filtres:
    • Pertinence
    • Titre Croissant
    • Titre Décroissant
    • Date soumission Croissant
    • Date soumission Décroissant
    • Résultats Par Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    L’impact de l’EFACAP (École Fondamentale d’Application ; Centre d’Appui Pédagogique) sur les pratiques des enseignants aux deux premiers cycles de l’école fondamentale haïtienne : points de vue des intervenants scolaires 

    Naissance, Schiller (2017)
    Dans la foulée des réformes éducatives en Haïti, plusieurs décisions ont été prises dans le but d’améliorer les processus d’enseignement et d’apprentissage. C’est en ce sens que le Plan National d’Éducation et de Formation ...

    Contact Us | Send Feedback
    All rights reserved.  © 2016  ISTEAH
    This platform was created by ISTEAH with a financial contribution from the
    international development research centre (IDRC) of Canada.
     

     

    Browse

    Search OptionsCommunities & CollectionsIssue DateAuthorsTitlesSubjectsSubmission Date

    My Account

    LoginRegister

    DISCOVER

    Author
    Naissance, Schiller (1)
    Submission Date2017 (1)

    Contact Us | Send Feedback
    All rights reserved.  © 2016  ISTEAH
    This platform was created by ISTEAH with a financial contribution from the
    international development research centre (IDRC) of Canada.