• Home
  • Committees
  • Search
    • By communauties & collections
    • By issue date
    • By authors
    • By titles
    • By subjects
    • Advanced search
  • Submit a document
  • Statistics
    • Recents Items
    • All Items
    • Help
      • How to submit a document ?
      • Supported Formats
      • Contact Us
      • français
      • English
    • Français  
      • Français
      • English
    • Login
    Search 
    •   SYNTHÈSE Home
    • Search
    •   SYNTHÈSE Home
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filtres

    Utiliser les filtres pour raffiner vos resultats.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Options de filtres:
    • Pertinence
    • Titre Croissant
    • Titre Décroissant
    • Date soumission Croissant
    • Date soumission Décroissant
    • Résultats Par Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    ANALYSE DES MANUELS SCOLAIRES HOMOLOGUÉS POUR L'ENSEIGNEMENT DE LA COMPRÉHENSION EN LECTURE EN FRANÇAIS LANGUE SECONDE AU NIVEAU DE LA 3ÈME ANNÉE DE L'ENSEIGNEMENT FONDAMENTAL HAÏTIEN 

    Louis, Antony (Service des bibliothèques de l'UQAM, 2015-02)
    La maîtrise de la lecture est un facteur dominant pour la réussite scolaire et socioprofessionnelle d'un individu. Le but de la présente étude est d'examiner les manuels scolaires de lecture en français langue seconde au ...

    Contact Us | Send Feedback
    All rights reserved.  © 2016  ISTEAH
    This platform was created by ISTEAH with a financial contribution from the
    international development research centre (IDRC) of Canada.
     

     

    Browse

    Search OptionsCommunities & CollectionsIssue DateAuthorsTitlesSubjectsSubmission Date

    My Account

    LoginRegister

    DISCOVER

    AuthorLouis, Antony (1)Subject
    Composantes de la compréhension en lecture, manuels scolaires, l'enseignement fondamental haïtien, modèle de lecture. (1)
    ... Voir PlusSubmission Date2015 (1)

    Contact Us | Send Feedback
    All rights reserved.  © 2016  ISTEAH
    This platform was created by ISTEAH with a financial contribution from the
    international development research centre (IDRC) of Canada.