• Home
  • Committees
  • Search
    • By communauties & collections
    • By issue date
    • By authors
    • By titles
    • By subjects
    • Advanced search
  • Submit a document
  • Statistics
    • Recents Items
    • All Items
    • Help
      • How to submit a document ?
      • Supported Formats
      • Contact Us
      • français
      • English
    • Français  
      • Français
      • English
    • Login
    Search 
    •   SYNTHÈSE Home
    • Search
    •   SYNTHÈSE Home
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filtres

    Utiliser les filtres pour raffiner vos resultats.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Options de filtres:
    • Pertinence
    • Titre Croissant
    • Titre Décroissant
    • Date soumission Croissant
    • Date soumission Décroissant
    • Résultats Par Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    REPRÉSENTATIONS SOCIALES DE LA RÉUSSITE/ÉCHEC SCOLAIRE D'ÉLÈVES HAÏTIENS ARRIVÉS À L'ÉCOLE SECONDAIRE QUÉBÉCOISE APRÈS LE SÉISME EN HAÏTI LE 12 JANVIER 2010, AINSI QUE CELLES D'ENSEIGNANTS ET DE DIRECTIONS D'ÉCOLE 

    Vincent, Jean Windsor (Service des bibliothèques de l'UQAM, 2014-07)
    Selon un préjugé tenace, les élèves issus de l'immigration accusent des retards scolaires et éprouvent des difficultés à s'intégrer dans le système scolaire en raison de leurs lacunes plus ou moins graves entre autres en ...

    Contact Us | Send Feedback
    All rights reserved.  © 2016  ISTEAH
    This platform was created by ISTEAH with a financial contribution from the
    international development research centre (IDRC) of Canada.
     

     

    Browse

    Search OptionsCommunities & CollectionsIssue DateAuthorsTitlesSubjectsSubmission Date

    My Account

    LoginRegister

    DISCOVER

    Author
    Vincent, Jean Windsor (1)
    Submission Date
    2014 (1)

    Contact Us | Send Feedback
    All rights reserved.  © 2016  ISTEAH
    This platform was created by ISTEAH with a financial contribution from the
    international development research centre (IDRC) of Canada.